Obserwatorzy

środa, 15 marca 2017

Moje dawne wielkanocne prace












38 komentarzy:

  1. Piękne prace ,zwłaszcza te jaja :-D A teraz prosimy o coś bieżącego ,Elu wróć do kartkowania :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję że o mnie myslisz ale ja już skonczyłam moją przygodę ze scrapbookigiem,juz o tym pisałam ,robię tylko dla siebie.

      Usuń
  2. Elu, podziwiam Twoją twórczość.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne rzeczy robisz. Zajączek pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu jestem zachwycona Twoją kreatywnością :)
    Cuda wychodzą spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,lubiłam robić w różnych technikach.

      Usuń
  5. Fajne prace i fajna pamiątka w postaci zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,tak tylko to mi zostało...

      Usuń
  6. Przepiękne prace! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace na prawdę śliczne:-)
    ps. paczuszka dotarła, dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dziękuję także za info.

      Usuń
  8. Piękne prace! Też mam takie ulubione, które trzymam tylko dla siebie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez tak mam tych nie umiem nikomu podarować.

      Usuń
  9. cudne :) zając urzekł mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne te Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Godna podziwu różnorodność prac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Eluś! Cudowne prace, uwielbiam Wielkanoc, te wszystkie kolorowe pisanki! Ściskam i pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka, masz wspaniały talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu -rewelacja ! Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń